Veelgestelde vragen

Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Controleer de volgende dingen:
  • Serienummer: Heeft u het juiste serienummer ingevuld? Dit nummer begint met 606 en staat achter op uw kaart.
  • Toegangscode: Heeft u de juiste toegangscode ingevuld? Als u de code bent vergeten, klik op ‘Ik ben mijn toegangscode vergeten’ boven de inlogknop.
  • Apparaat: Probeert u in te loggen via uw telefoon? Soms werkt dit niet goed. Probeer in te loggen op een computer, laptop of tablet.
Heeft u geen ander apparaat en wilt u toch weten hoeveel geld er op uw kaart staat? Neem dan contact op met onze klantenservice.
De klantenservice is bereikbaar via telefoon, Whatsapp en sms op 097 010 204 851. We zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00-17.00 uur.
Wij werken aan een oplossing voor dit probleem.
Naar alle vragen